31/10/2020

نمیک

گروه پژوهشی توسعه فناوری نمیک

آموزش نقاشی مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

آموزش نقاشی مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

چه تصویری خلق می کنید؟نقاشی چگونه آغاز می شود. شما یک اژدها قدرتمند را در ذهن خود می بینید، سر و بدن ترسناک، مقیاس های شفاف، بال های شگفت انگیز، دم های طولانی با یک ردیف از سنبله ها ... این بسیار واقعی است که تقریبا می توانید آن را لمس کنید!

آموزش نقاشی مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

چگونه ياد بگيريم که نقاشي کنيم: مرحله سوم

چه چیزی میخواهید خلق کنید؟

همه ما براي بچه ها نقاشی کرده ایم. پس نقاشی برای انها آسان بود، مهم نيست که آيا شما استفاده از مداد رنگي، يک چوب، يا انگشت خود را در يک پنجره بخار. اما حتي ممکن است متوجه شده باشيد که بعضي از کودکان بهتر از شما هستند. نه اينکه شما مي دانستيد که ان چیزی که میخواستید بکشید چيست .هر زماني که شما شنيده ايد که شخص ديگري مورد ستايش قرار گرفته و کار خود را ناديده گرفته، احساس بدي و بدتري مي کنيد. در نهايت، شما در نقاشي قرار داريد چرا اگر کسي مراقبت نکرد، چرا به نقاشی ادامه مي دهيد؟

آموزش نقاشی مرحله 3

چگونه ياد بگيريم که نقاشي کنيم: مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

آموزش نقاشی مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

چه چیزی ایجاد می کنید؟
در بخش های قبل از سری، ما یاد گرفتیم که چگونه مداد را تزیین کنیم و هماهنگی دست و چشم تسلط داشته باشیم. من امیدوارم که به شما فرصت کافی برای تمرین این درس داده ام! امروز من شما را با مجموعه ای از تمرینات که ادامه این موضوع است، ارائه می دهم، و برای برخی از شما ممکن است شروع “طراحی واقعی” باشد – چیزهایی را ایجاد کنید تا آنها را دوباره بارگذاری کنید.

من فلسفه و مکانیسم نقاشی از تخیل را در این مقاله توضیح دادم، بنابراین در اینجا ما مستقیما به گوشت می رویم. قبل از شروع درس، اطمینان حاصل کنید که مقاله را مطالعه کرده اید و تمرین های قبلی را به اندازه کافی انجام داده اید.

چه چیزی برای یادگیری وجود دارد
قبل از شروع تمرین، هدف ما را تعریف کنیم. لطفا نظر من را بخوانید زیر عنوان درس 2:

من نمی توانم قرعه کشی کنم، واقعا نمیتوانم، اما این تمرینها برای من آسان است. من می توانم 10 خط از همان طول و نقاط در فاصله مساوی قرعه کشی کنم و نمی توان کسی را که ممکن است سخت آنها را پیدا کند تصور کنم.
این بسیار جالب است، آیا این نیست؟ او نمی تواند قرعه کشی کند، اما در واقع می تواند. مشکل اینجاست که درباره تعریف است. ما قبلا مهارت نقاشی را به چهار مرحله تقسیم کردیم، که در اینجا به روش ساده ارائه شده است:

1.علامت های طراحی
2.طراحی و کنترل علائم
3.نشانه های طراحی نقاشی شباهت به چیزهای واقعی
4.نشانه های طراحی نقاشی شبیه چیزهای واقعی به شیوه ای غیر واقعی است
آنها همه چیز را در مورد توانایی کشیدن، اما هر یک از آنها بر اساس یک مهارت کاملا متفاوت استوار است. دو نفر می گویند “من نمی توانم قرعه کشی کنم”، ممکن است دو چیز متفاوت در ذهن داشته باشند و همچنین ممکن است تمرینات مختلفی برای غلبه بر مشکلاتشان نیاز داشته باشند.

دو مرحله اول، فنی هستند. آنها درباره تخیل و خلاقیت نیستند، بلکه درباره فعالیت نقاشی است. دو مرحله دیگر شامل عنصر خلاق هستند – شما از مهارت فنی نقاشی برای ارائه چشم اندازهایی که در ذهن دارید استفاده می کنید. مردم از رسانه های مختلف برای آن استفاده می کنند، مانند موسیقی یا شعر، اما اگر ایده های شما یک شکل بصری داشته باشند، طراحی به نظر می رسد مناسب ترین راه است.

با این حال، حتی تسلط بر مهارت های فنی تضمین نمی کند که شما می توانید آنچه را که می خواهید انجام دهید. در اینجا جایی که بخش فنی مهارت به پایان می رسد، به این دلیل که تصور از تخیل در مورد اینکه قادر به انجام کاری نیست، بلکه درک آنچه شما باید انجام دهید.

آموزش نقاشی مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

اگر شما می توانید هر چیزی را از یک مرجع دقیق و دقیق قرعه کشی کنید اما نمی توانید از تخیل بکشید، این بدان معنی نیست که شما نمی توانید نقاشی کنید – در واقع نقاشی بسیار خوب است! مشکل این است که شما در حال تلاش برای کشیدن آن هستید. در مورد یک مرجع، شما دقیقا می دانید که آن را چه چیزی است، با هر تک خط راست قبل از چشمان شما. اما تخیل در این راه کار نمی کند! شما می توانید چهره دوست خود را به وضوح در ذهن خود ببینید، اما اگر از شما می پرسم که رنگ چشم آنها چیست، از بین می رود.

بنابراین آموزش دادن به تخیل از این جهت بسیار اهمیتی ندارد که در مورد طراحی، بلکه در مورد شناخت چیزهایی که میخواهید ترسیم کنید. شما می دانید که چگونه طبخ، اما شما نیاز به دستور العمل برای طبخ هر چیزی. با گذشت زمان میتوانید قادر به ایجاد دستورالعملهای خود باشید، اما ابتدا باید بدانید که چه چیزی شبیه آنهاست!

آخرین هشدار: در این تمرینها پیش از این پیش بینی شده است که شما هیچ مشکلی با دقت کپی کردن منابع ندارید. اگر این درست نیست، به بخش قبلی بازگردید، یا اگر خیلی خسته کننده است، کپی کردن مرجع را انجام دهید تا زمانی که آسان باشد. در غیر این صورت برای شما بسیار گیج کننده خواهد بود، در حال تلاش برای استفاده از دستور العمل ها بدون دانستن اینکه چگونه می توانید فر را روشن کنید!

چگونه به یادگیری
این درس از موارد قبلی متفاوت خواهد بود. شما هرگز بیشتر از یک مبتدی سخت نیستید، بنابراین باید بتوانید به طور مستقل کار کنید. این تمرین ها دارای ساختار متفاوت از “انجام آن تا زمانی که خسته کننده است”. در اینجا چقدر باید تمرینات انجام دهید:

1: تا زمانی که این مفهوم را درک نکنید
2، 3، 4: تا زمانی که بتوانید فرمها را بدون تلاش بزرگ و اشتباهات آشکار بدست آورید (اشتباهات واضح آنهایی هستند که قبلا آنها را دیده اید)
5: تا زمانی که شما مجموعه ای از خطوط را اجرا نکنید، می توانید به سرعت و بدون دردسر تکرار کنید
6: تا زمانی که بتوانید آن را به موقع به درستی انجام دهید
7: تا زمانی که شما مجموعه ای از اشکال را پیدا نکنید می توانید با سرعت و بدون دردسر آن را تکثیر کنید
8: تا زمانی که چیزی در این موضوع تعجب نکنید (ورزش طولانی مدت)
9: تا زمانی که برای شما اتوماتیک باشد (ورزش طولانی مدت)
10: تا زمانی که شما بتوانید موضوع را دقیقا بدون دیدن مرجع برای مدت زمان طولانی (تمرین بلند مدت)
اغلب شما می بینید که من از شما می خواهم که به یک تمرین قبلی بازگردد، اگر چیزی درست کار نکند. در مورد این احساس بد نیست مطمئنا، اگر هماهنگ باشد، عالی خواهد بود، اما بهتر است اشتباهات را ببینیم و به آنها ثابت کنیم تا بدانند چرا بد نیستند و وانمود نمی کنند. ساختار این درس سلسله مراتب است، به این معنی که یک اشتباه غیرقابل اصلاح از یک تمرین، شما را در دیگری تحریک خواهد کرد. اجازه نده!

1. مفهوم عمق را درک کنید
حتی خود کلمه “چشم انداز”، لرزهای به ارمغان می آورد. معماری و بامزه از خطوط با دقت اندازه گیری فورا به ذهن می آید. با این حال، این چیزی نیست که چشم انداز در مورد آن باشد. چشم انداز اجازه می دهد تا ما تصور کنیم که یک شی که مشاهده می کنیم در یک موقعیت، شبیه به چرخش یا حرکت است. بنابراین، اگر بخواهید از تخیل بکشید، نمی توان از آن اجتناب کرد!

هنگام طراحی یک مرجع، نیازی به مراقبت از چشم انداز نیست. همه شما می خواهید در حال حاضر وجود دارد. اما اگر سعی می کنید از تخیل بیرون بیاورید، معمولا به غیر از «پیش فرض»، نمایش یک طرفه، موقعیت باورنکردنی سخت نیست. مردم با استعداد اغلب در این جا متوقف می شوند و این یکی از موقعیت های پیش فرض را طراحی می کنند، زیرا تنها این است که آنها می توانند قرعه کشی کنند. و آنها هیچ ایده ای ندارند که چه چیزی نمی توانند بکشند، می توانند یاد بگیرند!

فقط یک موقعیت طراحی شده است مانند اضافه کردن چاشنی یکسان به هر ظرف. مهم نیست که چقدر جهانی و خوشمزه است، با گذشت زمان، خسته کننده می شود، و حتی جالب ترین مواد غذایی باعث پخت و پز شما هیجان انگیز تر نمی شود. همچنین بین افزودن طعم و مزه تفاوت وجود دارد زیرا آن را متناسب با آن قرار می دهد و همه جا آن را اضافه می کند، زیرا شما نمی دانید چگونه از دیگران استفاده کنید.

دو راه وجود دارد که می توانید اکنون بروید. من دو مقاله در مورد چشم انداز نوشته ام: یک نظری و عملی. شما باید حداقل یکی را بخوانید، اما اگر این خیلی گیج کننده باشد، می توانید راه دیگری را امتحان کنید. تجزیه و تحلیل خود را – یک جعبه کوچک بگیرید و آن را قبل از چشمانتان حرکت دهید. ببینید چه اتفاقی می افتد هنگامی که شما آن را حرکت می کند، پایین، به طرف، به جلو و عقب، و هنگامی که شما آن را چرخش. سعی کنید قوانین را در آن پیدا کنید و بعدا یادداشت ها را یادداشت کنید.

آموزش نقاشی مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

2. بدنتان را بشناسید
در بخش های قبلی شما تمرین خطوط، اما مشکل با خطوط است که آنها بسیار ساده برای استفاده، و بسیار سخت به یاد داشته باشید. این باعث می شود که آن ها بی فایده باشند، وقتی که از تخیل استفاده می کنند، اشکال زیادی دارند.

برای اینکه از یاد ببریم، لازم است همه این فرمها را به چند بلوک ساده تر تقسیم کنیم. این درست مثل نوشتن است: یک فرد بی سواد می تواند تمام خطوط را همراه با سبک نامه ها کپی کند، در حالی که یک فرد سواد، حروف، نه خط ها را کپی می کند، بلکه این ایده را از آنها می گیرد.

در این تمرین شما حروف نقاشی را یاد خواهید گرفت. بسیار مهم است که آن را درک کنید. حتی یک شانس وجود دارد که اگر انجام دهید، تمرینات دیگر تقریبا به شما آشکار خواهد شد. توجه خود را به آن بسپارید و به یاد داشته باشید: اگر نقاط ضعف کنترل را در هیچ نقطه ای قرار دهید (مثلا یک بیضی شکل به نظر نمی آید)، از یک تمرین و تمرین دقیق برای مدتی تمرین کنید.

با استفاده از قوانین ایجاد عمق، تمرین رسم فرم ها. آنها نیازی به دید 100٪ دقیق ندارند – همه چیزهایی که نیاز دارید، به خوبی تعریف شده اند. شما باید بتوانید به کجا برسید، پشت، بالا، پایین، و هر دو طرف، کدامیک از آنها قابل مشاهده است و از دید شما مسدود شده است.

شما لازم نیست که بیش از حد در مورد شکل دقیق مراقب باشید، اما مطمئن باشید که شما می توانید خطوط را به عنوان تمیز که ممکن است بدون پاک کن نگه دارید. خطوط بیش از حد نشان دهنده عدم اطمینان و شاید مهارت است. اگر متوجه شدید که خطوط بیش از حد همپوشانی دارید، به تمرینات قبلی بازگردید.

مرحله 1: الیپوسید
این فرم شبیه یک کره است، اما به جای داشتن یک حلقه در یک مقطع، یک بیضی دارد. این به عنوان پایه ای برای لگن موجودات زنده عالی عمل می کند.

آموزش نقاشی مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

مرحله 2: سیلندر
یک سیلندر مانند یک فرم سه بعدی از یک خط با یک حجم اضافه شده است. این برای ساخت اندام مناسب است.

آموزش نقاشی مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

مرحله 3: جعبه
اگر چه جعبه ها بیش از حد ارگانیک به نظر نمی رسند، اما در بعضی قسمت های بدن، به عنوان مثال در ناحیه پشتی حیوانات، جای خود را می گیرد.

آموزش نقاشی مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

3. اصلاح نامه ها
اگر همه ی ما سه حرف برای ساختن همه چیز داشتیم، خوب بود، درست است؟ خبر بد- کافی نیست خبر خوب – تمام نامه هایی که ما نیاز داریم می تواند بر اساس این سه مورد ایجاد شود.

آموزش نقاشی مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

در این تمرین، به خودتان اجازه دهید تا با این نامه های اساسی سرگرم شوید. آنها را به عنوان اشکال مادی تصور کنید و کاری برای آنها انجام دهید. فشار، کشش، خم شدن … نکته این است که چشم انداز آنها را درک کنید، مهم نیست که چه کاری انجام دهید. دوباره، اگر خیلی سخت است، به دیدگاه تمرین بازگردید. خودتان را سرزنش نکنید، صبور باشید – هیچ عجله ای نیست!

4. رسم ساختارهای ساده از تصورات
زمان چیزی را از تخیل بیرون کشید! نه، اژدها، نه هنوز. ببینید اگر شما می توانید یک ساختار ساده ساخته شده از تمام این اشکال که قبلا انجام داده اید تصور کنید. سپس آن را بکشید، اما نه تنها یکبار. آن را در ذهن خود بچرخانید و دوباره آن را بکشید. اطمینان حاصل کنید که شما قادر به حفظ آن هماهنگ است، که به این شانس نیست. شما نمی خواهید مهارت خود را بر اساس شانس بنا کنید!

آموزش نقاشی مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

با ساختار ساده شروع کنید، سپس آنهایی که بیشتر و پیچیده تر می شوند ایجاد کنید

5. ریتم شیء را پیدا کنید
ما در حال حاضر بیشتر از این حرف می زنیم. موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید: نمی توانید یاد بگیرید که چگونه یک حیوان را از یک تمرین بکشید. یک عقاب بیشتر به یک عقرب از یک صندلی مشابه نیست – نام «حیوان» عقاب و سهم عقربها آنها را یکسان نمی کند. برخی گروه های حیوانات در واقع مشابه هستند اما ممکن است فریب آمیز باشد. شیرها و گرگ ها شبیه هستند، اما اگر آنها می توانند به همان شیوه کشیده شوند، حیوانات متفاوت نخواهند بود!

بنابراین، مشخص باشد اگر می خواهید حیوانات را جلب کنید، می توانید یک شیر انتخاب کنید. این آناتومی به خوبی درک شده است، عکس های زیادی از آنها در اینترنت وجود دارد و همچنین بسیاری از ویژگی های بسیاری را با بسیاری از حیوانات که ممکن است بخواهند مانند گرگ ها و حتی اسب ها بکشند، به اشتراک می گذارند. و اگر می خواهید اژدها را قرعه کشی کنید، آنها هنوز هم انتخاب خوبی هستند، تا زمانی که تصور کنید که اژدها های شما بیشتر شبیه دایناسورها هستند تا مارمولک ها.

مرحله 1
جمع آوری مجموعه ای از منابع با انواع مختلف حیوان مورد نظر خود را انتخاب کنید. در مورد شیرها بهتر است انتخاب خانمها یا مردان جوان / مبتلا به نعوظ، از آنجا که ماری اغلب جزئیات مهم تشریحی را پوشش می دهد.

راه مورد علاقه من برای گرفتن یک مجموعه کامل از منابع در یک لحظه، استفاده از Google Images است. برای دریافت نتایج دقیق، سعی کنید در پرس و جو خود مشخص کنید: “قدم زدن / قدم زدن / شکار شیرین / بازیگوش” بهتر از “شیرین” است. برای یک هشدار: هشدار ماندن، گوگل همیشه درباره آنچه که به عنوان “شیر” نامگذاری شده است درست نیست.

مرحله  2
نگاهی به تمام منابع و سعی کنید ریتم مشترک آنها را پیدا کنید. این ها کاملا متفاوت هستند، در دیدگاه های مختلف، اما چیزی است که همه آنها به اشتراک می گذارند. این عناصر را پیدا کنید و آنها را با استفاده از چند خط که ممکن است. این خطوط باید آسان به رهبری – بدون جزئیات، بدون تثبیت. شما باید بتوانید آنها را سریع بکشید، حداقل پس از آنکه آنها را از آنها دور کنید. مقیاس کوچک را حفظ کنید – به این ترتیب ساده تر می شود نسبت ها را به درستی حفظ کرد.

آموزش نقاشی مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

اگر شما آن را بیش از حد سخت است، ممکن است مفید باشد نگاهی به اسکلت حیوانات و سعی کنید آن را در بدن زنده ببینید. به یاد داشته باشید: طرح های شما نیازی به نگاه کردن به من ندارند. آنها باید نتیجه تجزیه و تحلیل و درک شما باشند – کپی کردن من فقط در آینده برای شما سخت تر خواهد بود.

شما نباید مستقیما در منابع ارجاع دهید؛ این فقط یک تصویر از آنچه که باید در هنگام نگاه کردن به آنها ببینید
6. ریتم را تمرین کنید
مرحله 1
زمان برای آزمایش “خطوط ریتم” خود را. آنها باید به راحتی قرعه کشی کنند، و آنها باید کل یک شکلات را با یک روش بسیار مقرون به صرفه بسازند. برای بررسی اینکه آیا آنها را انجام می دهند، از این سازنده اسلایدهای آنلاین استفاده کنید. از همین پرس و جو همانطور که قبلا استفاده کردید، گزینه های پیشرفته را در صورت لزوم تنظیم کنید (اگر شگفتی را نمی خواهید، بهتر است Safe Safe را انتخاب کنید)، و هنگامی که نمایش اسلاید شروع به کار می کند، “بسیار کند” را بررسی کنید.

شما همچنین می توانید از هر گالری برای deviantArt برای این منظور استفاده کنید، اگر شما انتخاب خاصی از تصاویر را ترجیح می دهید.

گام 2
آماده، به صف، شروع! خطوط ریتم اسلاید را که شما با حداکثر سرعت ارائه می کنید، رسم کنید. نگران نباشید اگر در ابتدا نمیتوانید عقب بمانید؛ هدف شما در اینجا این است که خطوط ریتم را به سرعت تنظیم کنید. آنها را در پرواز ساده کنید و آن را به عنوان یک چالش، نه یک رقابت تلقی کنید.

با این حال، اگر شما احساس می کنید واقعا قادر به انجام آن هستید، کم کردن سرعت. تصویر را متوقف کنید، آن را همانطور که می توانید قرعه کشی کنید، و سپس به صورت دستی به صورت دستی تغییر دهید. به این ترتیب چند نفر از آنها را بکشید، سپس سعی کنید با تایمر ادامه دهید. اگر هنوز زمان کافی برای شما وجود نداشته باشد، دوباره به تمرین قبلی برگردید، شاید ریتم دیگری وجود داشته باشد که شما بهتر میشوید؟

به راحتی می توانید اسلایدهای نادرست را جست و خیز کنید، و اگر برخی از عکس توجه شما را جلب کند (اگر آن را جالب باشد)، می توانید این نمایش را نیز متوقف کنید تا کار دیگری طول بکشد. این عملکرد را بیش از حد نادیده نگیرید!

آموزش نقاشی مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

مرحله 3
هنگامی که شما در نهایت آن را درک کنید، و شما می توانید هر عکس در ثانیه طراحی، شما می توانید به طراحی از تخیل تبدیل شود. بهتر است این تمرین را درست بعد از سابق انجام دهید – دست و ذهن شما گرم شده و روی موضوع تمرکز می کنند.

چند عدد از حافظه را بردارید و چند عدد تصور کنید. خود را به موارد ساده محدود نکنید دیوانه شو! آیا برای شما آسان است؟ عالی! شما می توانید ادامه دهید اگر نه، به مرحله 1 بروید. این بار می توانید برخی از پرس و جو های دیگر را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر شما از “شیری در حال اجرا” استفاده می کنید، در حال حاضر از “شیرین نشسته” استفاده می کنید. انواع مختلفی که به شما می چسبانند، سخت تر است که در ذهن شما ثبت می شود.

7. دستورالعمل را پیدا کنید
هنگامی که شما می توانید هر ثانیه از تصور در چند ثانیه، بدون پاک کن تمیز، شما آماده برای ساخت دستور غذا برای بدن است.

مرحله 1
دوباره، جستجو برای منابع خود را برای موضوع خود، اما این بار انتخاب بیشتر. فقط تعداد کمی از آنها را انتخاب کنید، اما هر کدام از این موارد را به نوعی که دیگران نمیتوانند بیان کنند. سعی کنید یکی برای یک طرف روشن، یکی برای نمای جلو و دیگری برای پشت و بالای بدن پیدا کنید.

گام 2
مراجع را با کدورت پایین چاپ کنید. شما می توانید آنها را در فتوشاپ و یا هر نرم افزار گرافیکی دیگر تغییر دهید یا چاپ را با گزینه های چاپگر خود محو کنید. به راحتی از چاپ سیاه و سفید استفاده کنید.

مرحله 3
نگاهی به تمام منابع و مقایسه آنها با یک نمودار از عضلات شیر. تصور کنید بدن پر از اشکال ساده است که ما قبلا تمرین کرده اید. چطور می توانستید چیزی شبیه بدن را از کوچکترین تعداد ممکن بسازید؟

برای رسم فرمها به طور مستقیم در منابع، از مداد یا قلم قلم خود استفاده کنید. آنها را در همه عکس ها سازگار نگه دارید – اینها فرم های سه بعدی هستند و باید دیدگاه های ظاهری را دنبال کنند. بدون استفاده از اشکال بیشماری، آن را دقیق تر انجام دهید.

اگر طرح های شما خراب شود، مجموعه ای از منابع را یکبار دیگر چاپ کنید. وقت خود را صرف کنید زیرا این یک قدم بسیار مهم است!

نکته: اگر اتفاق می افتد که یک مجسمه ظریف و واقعی از حیوان داشته باشید، آن را در تجزیه و تحلیل خود قرار دهید. وقتی چیزی برای درک فرم چیزی وجود دارد هیچ چیز بهتر از مدل 3D نیست!

آموزش نقاشی مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

به یاد داشته باشید که این باید تجزیه و تحلیل شما باشد – من را کپی نکنید!

آموزش نقاشی مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

این تمرین به شما کمک می کند تا بدانید که حتی اندامها هم صاف نیستند و ممکن است در برخی از دیدگاه ها متفاوت از آنچه شما انتظار داشتید متفاوت باشد.
مرحله 4
بازگشت به طرح های خود را از ورزش 6. استفاده از طرح های بدن خود را به عنوان یک مرجع، و فرم های 3D را در “اسکلت” قرار دهید. هنگام انجام این کار، نگران نباشید ساده و ساختار را اصلاح کنید. طرح شما به شما این امکان را می دهد که به راحتی تصور یک حیوان واقع گرایانه را بدون توجه به تخیل، اما همچنین بدون جزئیات بیش از حد ایجاد کنید.

مرحله 5
باز هم، از یک نمایش اسلاید از انتخاب خود استفاده کنید و شروع به طراحی کنید، این بار با استفاده از هر دو ریتم و بدن. در این مرحله باید برای شما آسان باشد! اگر اینطور نیست، مطمئن شوید که بدنهایی که در حال طراحی هستید، تمام خطوط لازم را دارید، اما خط دیگری نیست. به دنبال کلید های میانبر باشید ببینید که کدام خطوط را می توان به یک متصل کرد و شما می توانید آن را از بین ببرید.

آموزش نقاشی مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

8. ادویه جات را اضافه کنید
این تمرین کمترین سرعت را دارد، بدون نقطه پایانی روشن. هدف شما در اینجا این است که یک تحلیل کامل از جزئیات انجام دهید. چشم ها، بینی، گوش ها، سوزن ها، دهان، دندان ها را طراحی کنید؛ تجزیه و تحلیل چین و چروک پوست، قسمت هایی از استخوان ها قابل مشاهده در زیر پوست، جهت موها بر روی کل بدن است. از منابع با کیفیت خوب برای آن استفاده کنید و هرگز با آن متوقف نشوید.

جزئیات نیز دارای میانبرهای طراحی خود هستند، اما این بار لازم است که آنها را در ساخت آنها بیشتر مراقب باشید. هر گونه اشتباه در نسبت ها به وضوح قابل مشاهده است، بنابراین گاهی اوقات بهتر است طرح ناتمام را ترک کنیم تا آن را با جزئیات اشتباه تصور کنیم.

آموزش نقاشی مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

9. تمرین، تمرین، تمرین!
پس از این همه تمرینات قابل پیش بینی و خسته کننده می شود، می توانید تمرین را شروع کنید که این دانش را در ذهن خود برای مدت طولانی ترسیم می کند. در این مرحله باید انجام شود آسان است – اگر آن را نداشته باشید، خوب، مته را می شناسید.

موسیقی خوب یا یک کتاب صوتی را روشن کنید یا هر چیزی که دوست دارید هنگام انجام کاری غیرمتعارف گوش دهید. از یک مجموعه عظیم از منابع استفاده کنید و همه آنها را یک به یک، به سرعت و به طور موثر طراحی کنید. شغل شما برای روز انجام می شود، زمانی که متوجه شدید که شما در مورد چیز دیگری فکر می کنید و به صورت خودکار طرح ریزی می کنید، طرح ها بدون هیچ گونه تلاش آگاهانه از سوی شما شروع می شوند.

آموزش نقاشی مرحله سوم، پایگاه داده ویژوال

10. تست Imprinting
مشکل حافظه این است که اطلاعاتی که به سرعت مورد استفاده قرار نمی گیرند، حذف می شوند. شایان ذکر است که پس از یک روز آموزش، می توان معجزه کرد و چند روز بعد به سطح پیش دبستانی بازگشت.

برای اطمینان از اینکه اطلاعات در آنجا وجود دارد، باید ذهن خود را متقاعد کنید که به آن نیاز دارید. و برای این کار فقط باید از این اطلاعات به طور منظم استفاده کنید. هر عمل یادآوری آگاهانه مانند بازخوانی اطلاعات کار می کند. به نظر می رسد مسیری بین حافظه خود و آگاهی شما وجود داشته باشد، و هرچه بیشتر آن را بچرخانید، بهتر است برای پیاده روی مناسب باشد. اما استفاده از آن را برای مدتی متوقف کنید، و مسیر زیر چمن و علف های هرز ناپدید می شود.

این تمرین صرفا در مورد طراحی تخیل است. اگر شما شیرها را تمرین کرده اید، اکنون آنها را بدون مرجع تقسیم کنید. از همه مواردی که می توانید فکر کنید: شکار، پریدن، غوغا کردن، دروغ گفتن با انگشتان پا … مطمئن شوید که حدس می زنید که شما تمام اطلاعات مورد نیاز را درست از حافظه خود می گیرید. اغلب اوقات این کار را انجام می دهید، این اطلاعات در آینده در دسترس خواهد بود.

و اگر متوجه شوید که باید چیزی را حدس بزنید زیرا شما آنرا فراموش کرده اید یا هرگز آن را آموخته اید، به راحتی از یک مرجع برای یادگیری استفاده کنید. این یادآوری تقلب نیست، یک فرایند ثابت است، و توانایی کشیدن شیر از تخیل به معنای این نیست که هرگز از هر گونه مشکلی پیدا نخواهید کرد. با این همه، با وجود این، کمتر و کمتر از این خواهد شد، اگر واقعا به موضوع توجه داشته باشید.

چه اتفاقی افتاده؟
اغلب مردم را می بینم که شکایت می کنند و نمی توانند از تخیل استفاده کنند. من مطمئن هستم که پس از انجام تمام این تمرینات وقت گیر، شما می دانید که پوچی در این کلمات پنهان است. نقاشی از تخیل توانایی شما نیست یا نه. این یک مهارت است، و یک بعدی چند بعدی است. شما ممکن است قادر به کشف شیر از تخیل، و گرگ ها هنوز ممکن است برای شما رمز و راز.

شما باید تصمیم بگیرید که چه میخواهید از تخیل بسازید. هر موضوع انرژی و وقت زیادی را صرف می کند و هر چیزی که یاد می گیرد، از شما نیز به طور منظم برای حفظ آن در شکل مناسب استفاده می کند، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید. شما لازم نیست همه چیز را یاد بگیرید!

من یک وظیفه دیگر برای شما دارم هر گاه کسی را می شنوید که می گوید: “من نمی توانم از تخیل بکشم – می دانم که شیری به نظر می رسد، اما وقتی سعی می کنم آن را بکشم، به نظر می رسد یک ظروف سرباز یا مسافر است”، به همین دلیل آنها را توضیح دهید. دانستن آنچه که یک ظرف را دوست دارد به این معنا نیست که شما می توانید آن را بدون یک دستور غذا! اگر آنها واقعا می خواهند یاد بگیرند، راه آنها را نشان دهند. با هم ما می توانیم اسطوره خطرناک را ریشه کن کنیم!

آموزش نقاشی مرحله 5 تصورات استفاده کنیم

آموزش نقاشی مرحله 4، سبک

آموزش نقاشی مرحله 3 تصورات استفاده کنیم

آموزش نقاشی مرحله دو، دقت

آموزش نقاشی مرحله 1، مهارت های دست

گروه آموزشی نمیک

دانشنامه نمیک از تمامی هنردوستان ،اساتید ایران برای پیشرفت ایران عزیزمان در تمامی زمینه ها دعوت به همکاری می نماید شما عزیزان با با دادن نظر و ارسال اطلاعات تکمیلی خود در این زمینه برای پیشرفت کشور عزیزمان در علم و فن آوری میتوانید باعث پیشرفت و تکامل کشور شوید

راهای ارتباط با ما

ایمیل : info@nmik.ir

برای سهولت ارسال نظرات و ارتقاء دانشنامه شما همچنین میتوانید متن و عکسهای خود را در وات ساپ با این شماره :09014465636 ارسال نمایید.

با تشکر تیم نمیک